Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пальонка О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Пальонка О. Ю. Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерн [Електронний ресурс] / О. Ю. Пальонка // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2017. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2017_4_27 Розглянуто сутність позиціювання, фактори та стратегії позиціювання підприємств. Визначено, що на сьогодні позиціювання виступає маркетинговою стратегією підприємства, суть якої полягає у тому, яке місце займає підприємство у свідомості цільової аудиторії. Виділено підхід щодо формування та реалізації стратегій позиціювання аграрних підприємств. Охарактеризовано основні фактори, які зумовлюють підвищення позицій у світовому рейтингу українських підприємств. Наведено приклад ефективного позиціювання українського підприємства на зовнішніх ринках зерна за допомогою сучасної логістичної інфраструктури, якості продукції, налагоджених торгівельних відносин.
|
|
|